2014. október 22., szerda

Mi folyik itt

egy hetig nem lattam internetet, es az alatt 
tuntetok foglaljak el a lanchidat (eddig csak tuntetok skandaltak az ablak alatt)
be akarjak vezetni az internetadot, hat komolyan, mi jon meg? luddita mozgalom?
es amerika kitiltott egy csomo kormanytisztviselot/kormanyhoz kozel allo szemelyt.

tul sok evet oltunk bele a magyarorszagi egzisztenciankba, es ott van a nagycsalad (meg az, hogy az en szakmam hegyeshalomtol roszkeig er valamit), ugyhogy mi mar aligha megyunk barhova, de nem vagyok meggyozodve rola, helyes-e ez a dontes.

4 megjegyzés:

  1. El lehet menni - ajánlgatták pár éve. Hát lehet, hogy kéne is! Amíg lehet...

    VálaszTörlés
  2. En szeretem, hogy anyukámnal összegyulunk vasárnaponként. Szeretem a Komjádi vizét. Szeretek kéthetente lejarni Balatonra es tüzet rakni. Szeretem a Duna szagát. De a gyerekek mar ott fognak tanulni, ahol az esznek es a tisztességnek nagyobb a keletje (egyébként ezt viselem a legrosszabbul, a nem kell annyi tanult ember-hozzáállást).

    VálaszTörlés
  3. nagyon egybehangzanak az általam szeretett blogok - aminek örülhetek is - de ami azt is mutatja, hogy tovább romlik körülöttünk az ország... és nagyon értve azt, amit kommentelsz itt magadhoz, csak felmerül bennem, hogy OK, a gyerekeink máshol fognak élni... de nem lenne jó velük összejönni vasárnaponként? túl sok minden bőget meg mostanság

    VálaszTörlés
  4. De igen. De azt szeretnem megadni nekik, hogy lehetőség legyen nekik Magyarország, ne kényszer. Nagyon szeretnem, ha az esetemben is így lenne - akkor talán ezt a bolhacirkuszt is jobban viselném

    VálaszTörlés